czwartek, 12 stycznia 2012

Sucha skóra

Ostatnimi czasy zmagam się z suchą skórą zwłaszcza na nogach. Jest to uciążliwa przypadłość na pewno też nie jednej z was;(  Skóra nóg jest wręcz swędząca i nagminnie wrastają mi włosy;[ Ciągle szukam czegoś co pomoże mi idealnie ją nawilżyć i ukoić na dłuższy czas. Przetestowałam już chyba większość drogeryjnych balsamów i maseł. Wszystkie działają tylko na chwilę;(



Ostatnio zakupiłam sobie moją ukochaną oliwkę do ciała Bambino i smarowałam się nią pod prysznicem a następnie po wytarciu ręcznikiem nakładałam balsam, skóra była dłużej nawilżona i miękka;]

Ale teraz postępuję jeszcze inaczej.... Robię peeling kawowy (2-3 w tygodniu), następnie mieszam oliwkę z żelem pod prysznic i się nimi myję. Po prysznicu starannie się osuszam i wsmarowuję jakiekolwiek masełko lub balsam- jest to do tej pory najlepszy sposób na moją kapryśną skórę....


Jakie wy macie sposoby ?? Może znacie jakieś skuteczne kosmetyki przy których nie trzeba kombinować...
Była bym wdzięczna za wszystkie sugestie;]

13 komentarzy:

  1. mam ją, używam do zmywania wosku do depilacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bambino nie zawodne już od dziecięcych lat. CO prawda nie przywraca skórzę jędrności jak u niemowlaka ale znacznie poprawia jej wygląd :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja co roku (ale gdy jest naprawdę zimno) mam strasznie przesuszoną skórę na górnych partiach nóg, w tym najgorzej nie jest i nie potrzebuję ekstremalnego nawilżenia. jednak rok temu z pomocą przyszedł mi balsam "Garnier Skin Naturals, Intensywna Pielęgnacja Nawilżająca przez 24h, Mleczko przywracające balans nawilżenia skóry 5% Hydro-Urea, Skóra przesuszona" i faktycznie skóra była nawilżona przez 24 h.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie używałam tego balsamu...możne wypróbuje, miałam kilka razy czerwone mleczko i było świetne;]

      Usuń
  4. Ja uzywam jej do olejowania wlosow ;) Do ciala nadaje sie swietnie, ja jednak wole masla i musy, najlepiej czekoladowe, waniliowe albo cynamonowe na zimowe wieczory ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wolałabym kupić oliwkę Hipp. Jakoś te z Nivea, Johnson czy Bambino mi nie pasują.
    Oliwki używam do czyszczenia pędzli z podkładu, eyelinera i korektora :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Używałam kiedyś tej oliwki jest dobra:)
    Ja mam zamiar teraz kupić sobie z Hipp:)

    OdpowiedzUsuń
  7. dla mnie bomba jest mleczko oliwkowe do ciała z Ziaji :)
    Ale tej oliwki też swojego czasu używałam, tylko że jestem tą osobą któa lubi wiele rzeczy przetestować i rzadko kiedy coś zachwyca mnie tak bardzo by przy tym pozostać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również polecam Ci oliwkę HIPP - ma super skład i naprawdę świetnie nawilża! Właśnie ją zużyłam i opisałam w dzisiajszym denku:) Zapraszam http://ilusive-ilusive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję może spróbuję jak ta mi się skończy;] bo z oliwek ogólnie nie zrezygnuję.

      Usuń
  9. świetny pomysł na mieszanie oliwki z żelem pod prysznic, dzisiaj wypróbuję :) bo niestety nie udaje mi się systematycznie używać samej oliwki

    OdpowiedzUsuń
  10. sama używam :)
    obserwuje i zapraszam do mnie
    http://wmoimswiecief.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ja sama używam :)
    obserwuje i zapraszam:
    http://wmoimswiecief.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!

Na wszystkie uwagi i pytania postaram się odpowiedzieć i proszę nie zostawiać spamu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...