wtorek, 15 listopada 2011

Usta jak malowane;]



Błyszczyk AVON Glazewear Sparkle - kolor sugar cane.
 PLUSY:

+ piękny, delikatnie różowy kolor z dużą ilością srebrnych drobinek (świetnie wygląda w sztucznym i słonecznym świetle)
+ słodki i smakowity zapach
+ nie smuży
+ dość wydajny
+ standardowy i wygodny aplikator
+ ładne i estetyczne opakowanie
+ świetnie wygląda gdy nałoży się go na szminkę w kolorze nude
+ cena (w promocji około 16 zł)

MINUSY

- szybko znika, pozostają tylko drobiny


Pomadka do ust INGLOT - kolor nr 319

PLUSY

+ ładny kolor, różowy nude
+ cudowny lekko słodkawy zapach
+ eleganckie opakowanie, miłe dla oka
+ dosyć trwała
+ super daje efekt z powyższym błyszczykiem z AVONU:)
+ cena około 16zł

MINUSY

- wysusza

ORIFLAME Beauty, Power Shine, pomadka nabłyszczająca - kolor frosted champagne
 
PLUSY

+ piękny, delikatny kolor
+ melonowo - arbuzowy zapach <mniam;]>
+ nawilża
+ ładne srebrne drobinki
+ proste i estetyczne opakowanie
+ łatwa aplikacja
+ cena w promocji około 12 - 13 zł

MINUSY

- trwałość

Avon, Ultra Colour Rich Mega Impact Lipstick, pomadka `Potęga koloru` - kolor pink pop

PLUSY

+ piękny, delikatny różowy kolor z złotymi drobinkami
+ nawilża
+ delikatny zapach
+ proste i eleganckie opakowanie
+ łatwa aplikacja
+ cena w promocji około 16 zł

MINUSY

- trwałość
- mało wydajna


 RIMMEL, Lasting Finish - kolor Asia

PLUSY

+ cudowny zapach, uuuwielbiam go;] (kojarzy mi się ze szminkami mojej mamy jak byłam malutka, zawsze chciałam je zjeść:))
+ piękny, delikatny kolor
+ nawilża
+ niesamowicie kremowa
+ proste i estetyczne opakowanie
+ łatwa aplikacja - ja nakładam ją palcem, kolor staje się bardziej subtelny
+ cena około 17 zł

MINUSY

-wg. mnie nie ma:]


3 komentarze:

  1. Tez lubie pomadki Rimmel :) Chociaz te od MAC sa dla mnie najlepsze:)

    Hej,

    Pozwole sobie zostawic komentarz i zaprosic do mnie na rozdanie, do wygrania kosmetyki o wartosci 100zl :) www.beautyfascination.com

    Pozdrawiam i milego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię tą serie pomadek z Inglota fajne kolory i nawilżają usta, te z Rimmela tak jak napisałaś są bardzo kremowe i też je bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!

Na wszystkie uwagi i pytania postaram się odpowiedzieć i proszę nie zostawiać spamu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...