środa, 30 listopada 2011

Serum z algami morskimi

Oriflame, Swedish Spa, Sea Algae Beauty Treatment Serum

Skład: Aqua, Butylene Glycol, Glycerin, Oleth-20, Asparagopsis Armata Extract, Imidazolidinyl Urea, Carbomer, Methylparaben, Parfum, Glyceryl Acrylate/Acrylic Acid Copolymer, Panthenol, Propylparaben, Benzophenone-4, Propylene Glycol, Xanthan Gum, Sodium Hyaluronate, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Sodium Hydroxide, Ethylhexylglycerin, Glucose, Chondrus Crispus Extract, CI 42090



Serum to nabyłam zachęcona radami pani kosmetyczki z oriflame, na promocyjnym spotkaniu, nie pamiętam z jakiej okazji. Zapłaciłam za nie ok 30 zł. Poradziła mi aby nakładać je zamiast lub pod krem i tak robiłam.
Kosmetyk umieszczono w ładnym, poręcznym, szklanym opakowaniu z pompką, co jest jego plusem. Zapach ma bardzo ładny, a konsystencja przyjemna, żelowa- szybko się wchłania.  Denerwuje mnie w nim to, że gdy nałożę go pod makijaż to po krótkim czasie świecę się jak żarówa...i wygląda to bardzo nieświeżo. Dodatkowy minus to to że nie jest wydajny, kilka 'pompek' i połowa produktu znika, w sumie dla mnie to dobrze bo nie musiałam go zbytnio długo męczyć, ponieważ nie przepadam za nim...
Myślę że osoby z suchą skórą będą z niego zadowolone, ponieważ na mojej się nie sprawdził ;(

1 komentarz:

  1. Ja bardzo lubiłam to serum! Świetnie nawilżało, ale szybko się wchłaniało i nakładałam je pod krem :) i uwielbiałam ten zapach mmmm :) teraz już go dawno nie widziałam, nie wiem czy nie wycofali.... :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!

Na wszystkie uwagi i pytania postaram się odpowiedzieć i proszę nie zostawiać spamu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...