środa, 18 kwietnia 2012

Farbowanie - GARNIER Color Naturals nr 10

Wczoraj zdecydowałam się na farbę 'bardzo bardzo jasny blond' z Garniera, która posiada wiele pozytywnych opinii.

Farbowałam jedynie odrosty ale efekty są mocno zadowalające.


Taki zestawik znajdziemy w pudełeczku, za które trzeba zapłacić około 15zł


Włosy przed farbowaniem:


Włosy po farbowaniu:



A tak wygląda całość:
Jak można zauważyć kolor jest jednolity, stopił się z resztą włosów i nie widać odcięcia między odrostami.


Szczerze mówiąc sama nie sięgnęła bym po ten kolor z obawy że włosy wyjdą za bardzo żółte i jasne, a tu taka niespodzianka.

Czuję że farba będzie moim ulubieńcem.



9 komentarzy:

  1. moim zdaniem bardzo ładnie rozjaśniła ta farba odrosty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super, też farbuję Garnierem

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podobają włosy blond, a ja niestety nie jestem ich posiadaczką :) bardzo ładny efekt!

    zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny kolorek wyszedł

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakupiłam ten sam kolorek tylko obawiam się o efekt końcowy. Tobie bardzo ładnie pokrylo ja jednak mam troszke większe i ciemniejsze odrosty. Na całych włosach mam jasne pasemka. Pierwszy raz farbuję w domu a nie u fryzjera na jednolity kolor.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czyli nie wyszło Ci żółto? Bardziej chłodno?

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor wychodzi bardzo ładnie ;) też stosuję. Mam ciemny odrost, a ta farba daje sobie super rade! :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!

Na wszystkie uwagi i pytania postaram się odpowiedzieć i proszę nie zostawiać spamu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...