wtorek, 4 września 2012

INGLOT - moja pierwsza paleta

Witam wszystkich! Po tak długiej nieobecności powracam z najnowszym cieniowym nabytkiem;]
Paletę skomponowałam przy pomocy wielu recenzji w internecie...
Wiem, wiem...nie ma w niej fikuśnych kolorków tylko same cielaki i brązy... no cóż są to moje ulubione, w których czuję się swobodnie. Niestety mam taki kształt oka że ciężko powariować z kolorami, gdyż opadająca powieka niestety ale i tak by je przysłoniła...



378 - matowy ciemny brąz (gorzka czekolada)
329 - matowy średni brąz (wpada w szarość)
460 - matowy średni brąz ze złotymi drobinkami (bardzo podobny do poprzednika lecz o 2 tony jaśniejszy)
402 - perłowy złotawo brązowy (coś jak kawa z mlekiem, lecz nie do końca - mój ulubieniec na całą powiekę ruchomą;] dobry do szybkiego make-upu;])
461 - matowy jasny brąz ze złotymi drobinkami ( cappuccino )
503 - matowa popiel ze złotymi drobinkami
463 - matowy cielisty wpadający w żółty kolor ze złotymi drobinkami
395 - cielista perła (idealny w kącik wewnętrzny)
353 - matowy cielisty kolor (super na całą powiekę dla jasnej karnacji)
352 - matowy cielisto- różowy kolor (również idealny na całą powiekę)

Mała dygresja na temat freedom system... Jest to naprawdę świetny sposób na wybranie sobie takich kolorków jakich będziemy używać i w jakich dobrze będziemy się czuć... Często gotowe palety zawierają takie cienie, które nie każdemu w pełni  spasują.
A przy takim rozwiązaniu wygodne jest jeszcze to, że jak jakiś produkt się szybko zużyje nie musimy kupować kolejnej takiej samej paletki, tylko jeden cień (zazwyczaj jest taki problem z jasnymi cieniami).

18 komentarzy:

  1. Świetne uniwersalne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam 402! Piękny kolor! Bardzo fajna paletka :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. też lubię takie naturalne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajnie dobrane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne cienie :) całkowicie moje kolory, nie przepadam za kolorowymi makijażami na swoich powiekach.

    OdpowiedzUsuń
  6. taką paletkę powinna posiadać każda kobieta:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie skomponowana paleta:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko bym przygarnęła!
    Uwielbiam takie kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię takie kolorki, w takich czuję się najlepiej!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne kolory wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja to zawsze mam problem z doborem kolorów wszystkie mi się podobają:(i dlatego zawsze wychodzę z niczym

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna jest.... lubię takie delikatne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo naturalne kolory:) śiwetne

    OdpowiedzUsuń
  14. i tak wole paletke sleeka o podobnych odcieniach ;) ale te kolorki tez sa niczego sobie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!

Na wszystkie uwagi i pytania postaram się odpowiedzieć i proszę nie zostawiać spamu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...