wtorek, 13 grudnia 2011

Kolejne zakupy;)

Chyba już jestem uzależniona;].....



Such szampon SWISS- niezbędny do dodawania objętości moim przyplaskanym włosom;] ten mam poraz pierwszy zobaczymy czy się u mnie sprawdzi...

Krem pod oczy Rival de Loop-  używam go jakiś czas i nawet nawilża;] dobrze się wchłania, nadaje się pod makijaż i oczy mnie nie szczypią!!!!

Płyn micelarny Bourjois- kupiony w promocji... inaczej pewnie bym go nie kupiła, bo znam tańsze jego odpowiedniki.

Krem do rąk i krem do stóp i łokci  Planet Spa- jestem oczarowana zapachem. Krem do rak świetnie nawilża a zapach utrzymuje się do następnego mycia, po raz pierwszy się z czymś takim spotykam. Natomiast ten do łokci i stóp czeka na swoją kolej, ciekawa jestem czy spełni moje wymagania, gdyż ma wiele pozytywnych opinii na wizażu.

Antyperspirant Fa- zapach bardzo ładny, na zimę ok...nie wiem czy dał by radę w lecie.

7 komentarzy:

  1. fajne zakupy, płyn miceralny musze sobie kupic, ciekawy ten krem oczy

    OdpowiedzUsuń
  2. daj znać jak ten suchy szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa tego szamponu : )

    OdpowiedzUsuń
  4. o.. to ten szampon to raczej nie dla mnie ;D

    Zapraszam do mnie! ;)
    Zachęcam również do wzięcia udziału w moim rozdaniu ;)

    http://aieaa.blogspot.com/2011/12/rozdanie-nowy-link.html

    ( sorki za jakość zdjęć ;p ;)

    pozdrawiam, Aiea ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę kiedyś wyprobować ten płyn micelarny.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja sobie ostatnio kupiłam suchy szampon z tisany, zobaczymy jak sie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!

Na wszystkie uwagi i pytania postaram się odpowiedzieć i proszę nie zostawiać spamu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...